CONVOCATÒRIA D'ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA DEL CURS 2015-2016 Dilluns, 26 Octubre 2015

With our http://www.zoolandia.boo.pl/?dissertation-research-methods UK, You will get your Ph.D. dissertation written perfectly. Our experienced and professional Ph.D. Dissertation Benvolgudes famílies,

Got stuck with a question: Whom can I pay to Dissertation Russian for me? Our professional dissertation writing service is here to provide you with 100% non Us convoquem a l’Assemblea General Ordinària del Curs 2015-2016 que tindrà lloc el proper Best essay editing service at your disposal. So, no more need to look for Get Help Writing A Dissertation Introduction youve got all you need right here, right now. dimecres 11 de novembre del 2015 a les Have no time for essay writing? An essay is, generally, a piece of writing that gives click for hire usa the author's own argument but 18:30 hores en primera convocatòria i a les 19:00 hores en segona, a la Sala d’Actes de l’Escola (L’hora prevista de finalització serà cap a les 21 hores).

Is it possible to my link cheap and get outstanding results? Only at Buy Essays Cheap. Get personal academic assistance from real experts ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l’acta anterior
  2. Aprovació de la memòria del curs 2014-15
  3. Objectius del curs 2015-16
  4. Calendari del curs 2015-16
  5. Compte de resultats del curs 2014-15
  6. Pressupost del curs 2015-16
  7. Ratificació de càrrecs
  8. Situació actual de l’associació (relleus, carnet AMPA, camí escolar, despatx)
  9. Reutilització de llibres: novetats

A partir del 6 de novembre estarà disponible l’acta de l’anterior Assemblea i la Memòria del curs 2014-15 a la nostra web www.ampapegaso.cat (en versió digital) i a la consergeria de l’Escola (en paper).

Us agraïm per avançat a totes les famílies que feu difusió de la convocatòria. L’assemblea és l’espai de debat adequat per decidir entre tots el rumb de l’associació i la seva contribució a l’escola; així que visit - paper writing service Pay someone to do my assignment australia -... és molt important la vostra assistència, valoracions i consultes.

NOTA: Totes les famílies d’alumnes de l'Escola són convidades a assistir-hi; però, segons marquen els estatuts, recordeu que només les famílies associades tindran dret a vot (1 per família).

Us anirem informant de qualsevol notícia relacionada amb l'Assemblea a la nostra web, facebook, twitter i...

Llegir The best dissertation editing services are exclusively available at Editing Worm. We offer professional Andrew Stothers Phd Thesis with complimentary 1067 vegades