IMPORTANT: REUNIÓ INFORMATIVA PROVES 3R Dijous, 30 abril 2015

DILLUNS 4 DE MAIG A LES 17H A LA SALA D’ACTES

follow link - diversify the way you cope with your homework with our professional service Benefit from our cheap custom essay writing services and (* S'OFEREIX SERVEI D'ACOLLIDA)

When you want to http://mujerguatemala.org/credit-union-business-plan/s for college there are things to consider in order not to fall a victim of poorly prepared work Benvolgudes famílies de 3r i resta de famílies de l’escola,

Us convoquem a una reunió per parlar sobre les proves diagnòstiques de 3r de Primària que realitzaran els vostres fills a partir del proper 5 de maig i que s’apliquen per primera vegada aquest curs com a implantació de la LOMCE. I a partir del curs vinent a 3r i 6è de Primària.

Tal i com ha passat a altres comunitats, a Catalunya s’està intentant promoure una resistència a aquestes proves, recolzada per diferents entitats com la XEI (Xarxa d’Escoles Insubmisses) de la qual l’escola en forma part, la FAPAC (Federació d'Associacions de Mares i Pares d'Alumnes de Catalunya) i el MUCE (Marc Unitari de la Comunitat Educativa).

A continuació us fem un breu resum dels punts que es tractaran a la reunió a càrrec d’Àlex Castillo (president de la FAPAC) i Núria Marrón (promotora de la XEI) per tal que preneu consciència de la importància d’aquesta reunió i així prendre una decisió al respecte de l’actitud que volem adoptar cada família de forma individual i conjunta envers aquestes proves.

Make your website stand out and convert more visitors with our web enter site, at India based Content Writing Company Content Beats. QUÈ SÓN? Aquestes proves són una avaluació externa que imposa la LOMCE, sense conseqüències curriculars perquè en principi té un caràcter diagnòstic. Com ja sabeu, proves diagnòstiques se n'han fet sempre, però el text de la llei diu que els resultats de les avaluacions seran públics, amb la qual cosa es farà una jerarquia dels centres segons les "notes" obtingudes.

We offer top quality http://www.velerosa.it/computer-science-admissions-essay/ to college, university students. Enter the college of your dream with our application essay writers PER QUÈ HO FEM? Nosaltres impulsem aquesta resistència perquè considerem que és una oportunitat única per fer visible l'oposició a una llei perversa que dinamita l'escola catalana, democràtica, laica, coeducativa i inclusiva. I perquè no volem ser còmplices ni de la llei ni d'un instrument, l'avaluació externa, que, sense esforços ni partides pressupostàries previstes per a revertir les mancances que s'hi detectin, només servirà per "culpabilitzar" els centres dels resultats i per començar a seleccionar l'alumnat entre "els bons" i "els dolents".

En un entorn de retallades i desinversió, els primers afectats són els alumnes amb dificultats socioeconòmiques i amb problemes d’aprenentatge. La llei per ells no té previst res més que una FP devaluada que servirà perquè, a partir de 2n de l'ESO (o sigui: abans d'acabar l'educació obligatòria), se'ls pugui derivar cap aquest itinerari creat per “amagar sota la catifa” el fracàs escolar.

http://www.kassoudakis.gr/?research-paper-on-equal-pay-act - put out a little time and money to get the report you could not even imagine Use this platform to receive your valid paper handled COM HO FEM? Aquest "no" a la llei des del minut zero, aquesta resistència activa a les avaluacions externes tal com estan plantejades, l'haurem de tirar endavant les famílies. Segons les consultes jurídiques que s’han fet, les direccions i els mestres, com a treballadors públics, han de quedar-ne al marge perquè poden ser expedientats i sancionats. Per les famílies, no portar els nens a les proves no té conseqüències. Pels alumnes, tampoc, ja que, com dèiem, són diagnòstiques.

Per no portar els nens a l'escola els dies de la prova només cal que les famílies sàpiguen quin dia i a quina hora es faran, i organitzar-se. La proposta és no portar als nens a classe aquell matí i, tot i que potser acabin fent aquella prova un altre dia, haurà servit com a acció de protesta perquè s’haurà de notificar a Inspecció per part del centre.

Get best http://www.soccerukjerseys.com/?term-papers-writers in U.S. at MyAssignmenthelp.com. Top paper editing services in U.S. at low price available. Avail when you need paper editors QUINS SUPORTS TENIM? Aquesta acció té el suport de FaPac (Federació d'Associacions de Mares i Pares d'Alumnes de Catalunya), dels sindicats CCOO, Ustec i UGT, dels sindicats d'estudiants i dels moviments de renovació pedagògica, a més de plataformes d'educació com l'Assemblea Groga. Arreu de l'estat (per exemple, Madrid, Euskadi i l'Aragó) també s'estan organitzant boicots. El govern asturià ha dictaminat que no farà aquestes proves. La consellera d’Educació de Catalunya, Irene Rigau, sí que les executarà, tot i que està fent declaracions intentant mitigar la seva importància i els seus efectes.

En els documents adjunts podeu trobar més informació al respecte.

We offer low-priced academic go site on any topic. If you're just about to apply to college, order college essays for sale and save your time & nerves! ​COMISSIÓ RELACIONS EXTERNES I MOBILITZACIONS​

Llegir Benchmarking Phd Thesis - 100% non-plagiarism guarantee of custom essays & papers. Entrust your essays to the most talented writers. Find out all you have 773487 vegades