IMPORTANT: REUNIÓ INFORMATIVA PROVES 3R Dijous, 30 abril 2015

DILLUNS 4 DE MAIG A LES 17H A LA SALA D’ACTES

With our http://www.zoolandia.boo.pl/?dissertation-research-methods UK, You will get your Ph.D. dissertation written perfectly. Our experienced and professional Ph.D. Dissertation (* S'OFEREIX SERVEI D'ACOLLIDA)

Got stuck with a question: Whom can I pay to Dissertation Russian for me? Our professional dissertation writing service is here to provide you with 100% non Benvolgudes famílies de 3r i resta de famílies de l’escola,

Us convoquem a una reunió per parlar sobre les proves diagnòstiques de 3r de Primària que realitzaran els vostres fills a partir del proper 5 de maig i que s’apliquen per primera vegada aquest curs com a implantació de la LOMCE. I a partir del curs vinent a 3r i 6è de Primària.

Tal i com ha passat a altres comunitats, a Catalunya s’està intentant promoure una resistència a aquestes proves, recolzada per diferents entitats com la XEI (Xarxa d’Escoles Insubmisses) de la qual l’escola en forma part, la FAPAC (Federació d'Associacions de Mares i Pares d'Alumnes de Catalunya) i el MUCE (Marc Unitari de la Comunitat Educativa).

A continuació us fem un breu resum dels punts que es tractaran a la reunió a càrrec d’Àlex Castillo (president de la FAPAC) i Núria Marrón (promotora de la XEI) per tal que preneu consciència de la importància d’aquesta reunió i així prendre una decisió al respecte de l’actitud que volem adoptar cada família de forma individual i conjunta envers aquestes proves.

Best essay editing service at your disposal. So, no more need to look for Get Help Writing A Dissertation Introduction youve got all you need right here, right now. QUÈ SÓN? Aquestes proves són una avaluació externa que imposa la LOMCE, sense conseqüències curriculars perquè en principi té un caràcter diagnòstic. Com ja sabeu, proves diagnòstiques se n'han fet sempre, però el text de la llei diu que els resultats de les avaluacions seran públics, amb la qual cosa es farà una jerarquia dels centres segons les "notes" obtingudes.

Have no time for essay writing? An essay is, generally, a piece of writing that gives click for hire usa the author's own argument but PER QUÈ HO FEM? Nosaltres impulsem aquesta resistència perquè considerem que és una oportunitat única per fer visible l'oposició a una llei perversa que dinamita l'escola catalana, democràtica, laica, coeducativa i inclusiva. I perquè no volem ser còmplices ni de la llei ni d'un instrument, l'avaluació externa, que, sense esforços ni partides pressupostàries previstes per a revertir les mancances que s'hi detectin, només servirà per "culpabilitzar" els centres dels resultats i per començar a seleccionar l'alumnat entre "els bons" i "els dolents".

En un entorn de retallades i desinversió, els primers afectats són els alumnes amb dificultats socioeconòmiques i amb problemes d’aprenentatge. La llei per ells no té previst res més que una FP devaluada que servirà perquè, a partir de 2n de l'ESO (o sigui: abans d'acabar l'educació obligatòria), se'ls pugui derivar cap aquest itinerari creat per “amagar sota la catifa” el fracàs escolar.

COM HO FEM? Aquest "no" a la llei des del minut zero, aquesta resistència activa a les avaluacions externes tal com estan plantejades, l'haurem de tirar endavant les famílies. Segons les consultes jurídiques que s’han fet, les direccions i els mestres, com a treballadors públics, han de quedar-ne al marge perquè poden ser expedientats i sancionats. Per les famílies, no portar els nens a les proves no té conseqüències. Pels alumnes, tampoc, ja que, com dèiem, són diagnòstiques.

Per no portar els nens a l'escola els dies de la prova només cal que les famílies sàpiguen quin dia i a quina hora es faran, i organitzar-se. La proposta és no portar als nens a classe aquell matí i, tot i que potser acabin fent aquella prova un altre dia, haurà servit com a acció de protesta perquè s’haurà de notificar a Inspecció per part del centre.

The best dissertation editing services are exclusively available at Editing Worm. We offer professional Andrew Stothers Phd Thesis with complimentary QUINS SUPORTS TENIM? Aquesta acció té el suport de FaPac (Federació d'Associacions de Mares i Pares d'Alumnes de Catalunya), dels sindicats CCOO, Ustec i UGT, dels sindicats d'estudiants i dels moviments de renovació pedagògica, a més de plataformes d'educació com l'Assemblea Groga. Arreu de l'estat (per exemple, Madrid, Euskadi i l'Aragó) també s'estan organitzant boicots. El govern asturià ha dictaminat que no farà aquestes proves. La consellera d’Educació de Catalunya, Irene Rigau, sí que les executarà, tot i que està fent declaracions intentant mitigar la seva importància i els seus efectes.

En els documents adjunts podeu trobar més informació al respecte.

Is it possible to my link cheap and get outstanding results? Only at Buy Essays Cheap. Get personal academic assistance from real experts ​COMISSIÓ RELACIONS EXTERNES I MOBILITZACIONS​

Llegir visit - paper writing service Pay someone to do my assignment australia -... 775651 vegades