RECOLLIDA DE SIGNATURES PER LA ILP EDUCACIÓ Diumenge, 08 Febrer 2015

Benvolgudes famílies,

Us informem que l'Ampa s'ha adherit a la ILP per  Best essay editing service at your disposal. So, no more need to look for Get Help Writing A Dissertation Introduction youve got all you need right here, right now. L'Educació Pública i estem col.laborant en la recollida de signatures.
Com a pares que hem d'estar implicats i participar en l'educació dels nostres fills us demanem que prengueu 5 minuts per llegir aquesta informació sobre la ILP i els seus objectius per tal de valorar si voleu signar-la.

Have no time for essay writing? An essay is, generally, a piece of writing that gives click for hire usa the author's own argument but Recollirem signatures el diumenge 15 de febrer a la festa de Carnestoltes i del 17 al 20 al despatx de l'Ampa.

Us resumim els objectius d'aquesta ILP. Per més informació:

www.ilpeducacio.cat

The best dissertation editing services are exclusively available at Editing Worm. We offer professional Andrew Stothers Phd Thesis with complimentary https://www.youtube.com/watch?v=A7fSf0F529g
  • XARXA PÚBLICA ÚNICA I GRATUÏTA DE BRESSOL A UNIVERSITAT: dret a l'educació per tota la ciutadania sense importar el seu origen social.
  • REDUIR PROGRESSIVAMENT ELS CONSELLS ESCOLARS: en 10 anys els centres concertats s'hauran de convertir en públics o quedar privats sense subvenció ni concert.
  • NO PERMETRE LA GESTIÓ PRIVADA.
  • DEMOCRÀCIA A LES UNIVERSITATS PÚBLIQUES: cap òrgan de govern podrà tenir representants del món empresarial.
  • AUTONOMIA DE CENTRES: sense direccions imposades i amb la participació de les famílies en les decisions del centre.
  • IGUALTAT DE GÈNERE.
  • AVALUACIÓ DEL SISTEMA EDUCATIU.
  • CONDICIONS LABORALS DIGNES.
  • EL CATALÀ COM A LLENGUA VEHICULAR.
  • ESCOLES BRESSOL PÚBLIQUES.
  • FINANÇAMENT: Destinar mínim un 6% del PIB.

Llegir Is it possible to my link cheap and get outstanding results? Only at Buy Essays Cheap. Get personal academic assistance from real experts 1027 vegades