CONVOCATÒRIA ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA CURS 2014-2015 Dijous, 09 Octubre 2014

Have no time for essay writing? An essay is, generally, a piece of writing that gives click for hire usa the author's own argument but Benvolgudes famílies,

Us convoquem a l’Assemblea General Ordinària del Curs 2014-2015 que tindrà lloc el proper dissabte 25 d’octubre del 2014 a les 10,30 hores en primera convocatòria i a les 11,00 hores en segona, a la Sala d’Actes de l’Escola.

The best dissertation editing services are exclusively available at Editing Worm. We offer professional Andrew Stothers Phd Thesis with complimentary Ordre del dia serà el següent:

1. Presentació de l'Assemblea.
  2. Lectura i aprovació de l'acta de l'anterior Assemblea.
  3. Examen del balanç econòmic i aprovació de comptes del curs 2013-2014.
  4. Lectura de l'informe d'auditoria de comptes i nomenament de nous censors de comptes.
  5. Presentació candidatures per a la Junta de l’AMPA.
  6. Aprovació de la Junta Escollida.
  7. Organigrama de funcionament de l’AMPA.
  8. Presentació i aprovació del pressupost econòmic curs 2014-2015.
    • Augment de la quota de Soci.
    • Exposició sobre el repartiment i gestió de la quota de material i serveis.
  9. Revisió dels Estatuts actuals.
  10. Precs i preguntes.

Is it possible to my link cheap and get outstanding results? Only at Buy Essays Cheap. Get personal academic assistance from real experts Us agraïm a totes les famílies que feu difusió de la convocatòria, ja que és molt important la vostra assistència, valoracions i consultes, ja que aquesta és la manera per a que entre tots ajudem a contribuir en la millora d’aquesta Associació i de la nostre Escola.

visit - paper writing service Pay someone to do my assignment australia -... Totes les famílies d’alumnes de l'Escola hi són convidades a assistir (es recorda, però, que només les famílies associades tindran dret a vot).

With our http://www.zoolandia.boo.pl/?dissertation-research-methods UK, You will get your Ph.D. dissertation written perfectly. Our experienced and professional Ph.D. Dissertation En el cas que no pugueu assistir a l'Assemblea, teniu el dret com a famílies associades a delegar el vostre vot mitjançant el document de delegació de vot.

Got stuck with a question: Whom can I pay to Dissertation Russian for me? Our professional dissertation writing service is here to provide you with 100% non Podeu des d'aquesta notícia desar el document de la Convocatòria (click aquí).

En la finalització de l'Assemblea, es durà a terme un petit pica-pica de germanor on tindrem l'ocasió de connèixer-nos de més a prop i intercanviar opinions.

Us anirem informant de qualsevol notícia relacionada amb l'Assemblea i...

Junta AMPA Escola Pegaso

Llegir Best essay editing service at your disposal. So, no more need to look for Get Help Writing A Dissertation Introduction youve got all you need right here, right now. 1717 vegades