CONVOCATÒRIA ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA CURS 2014-2015 Dijous, 09 Octubre 2014

We offer low-priced academic go site on any topic. If you're just about to apply to college, order college essays for sale and save your time & nerves! Benvolgudes famílies,

Benchmarking Phd Thesis - 100% non-plagiarism guarantee of custom essays & papers. Entrust your essays to the most talented writers. Find out all you have Us convoquem a l’Assemblea General Ordinària del Curs 2014-2015 que tindrà lloc el proper dissabte 25 d’octubre del 2014 a les 10,30 hores en primera convocatòria i a les 11,00 hores en segona, a la Sala d’Actes de l’Escola.

follow link - diversify the way you cope with your homework with our professional service Benefit from our cheap custom essay writing services and Ordre del dia serà el següent:

1. Presentació de l'Assemblea.
  2. Lectura i aprovació de l'acta de l'anterior Assemblea.
  3. Examen del balanç econòmic i aprovació de comptes del curs 2013-2014.
  4. Lectura de l'informe d'auditoria de comptes i nomenament de nous censors de comptes.
  5. Presentació candidatures per a la Junta de l’AMPA.
  6. Aprovació de la Junta Escollida.
  7. Organigrama de funcionament de l’AMPA.
  8. Presentació i aprovació del pressupost econòmic curs 2014-2015.
    • Augment de la quota de Soci.
    • Exposició sobre el repartiment i gestió de la quota de material i serveis.
  9. Revisió dels Estatuts actuals.
  10. Precs i preguntes.

When you want to http://mujerguatemala.org/credit-union-business-plan/s for college there are things to consider in order not to fall a victim of poorly prepared work Us agraïm a totes les famílies que feu difusió de la convocatòria, ja que és molt important la vostra assistència, valoracions i consultes, ja que aquesta és la manera per a que entre tots ajudem a contribuir en la millora d’aquesta Associació i de la nostre Escola.

Totes les famílies d’alumnes de l'Escola hi són convidades a assistir (es recorda, però, que només les famílies associades tindran dret a vot).

En el cas que no pugueu assistir a l'Assemblea, teniu el dret com a famílies associades a delegar el vostre vot mitjançant el document de delegació de vot.

Podeu des d'aquesta notícia desar el document de la Convocatòria (click aquí).

En la finalització de l'Assemblea, es durà a terme un petit pica-pica de germanor on tindrem l'ocasió de connèixer-nos de més a prop i intercanviar opinions.

Us anirem informant de qualsevol notícia relacionada amb l'Assemblea i...

Junta AMPA Escola Pegaso

Llegir Get best http://www.soccerukjerseys.com/?term-papers-writers in U.S. at MyAssignmenthelp.com. Top paper editing services in U.S. at low price available. Avail when you need paper editors 1683 vegades

Subscriu-te al Butlletí

Tradueix la pàgina

Segueix-nos !

Atenció a les Famílies

Make your website stand out and convert more visitors with our web enter site, at India based Content Writing Company Content Beats. Despatx: Primer Divendres de cada mes de 16:30 a 17 hores.

We offer top quality http://www.velerosa.it/computer-science-admissions-essay/ to college, university students. Enter the college of your dream with our application essay writers Teléfons: 93.340.91.50 / 93.340.94.04

També podeu demanar cita per mail a ampa@ampapegaso.cat i us atendrem amb molt de gust.

La revista de 7iTria