CONVOCATÒRIA ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA CURS 2014-2015 Dijous, 09 Octubre 2014

Buy Custom Written Essays to get the best paper. There is enough time to go through your completed paper to ascertain the quality of the paper. Benvolgudes famílies,

Top list of the Psychology Essay On Eating Disorders is your key to success! We are glad to provide you with freshest proofreading services reviews and trustworthy Us convoquem a l’Assemblea General Ordinària del Curs 2014-2015 que tindrà lloc el proper dissabte 25 d’octubre del 2014 a les 10,30 hores en primera convocatòria i a les 11,00 hores en segona, a la Sala d’Actes de l’Escola.

bermuda triangle speech outline Best here personal statement essay for college application help writing master of arts thesis brock Ordre del dia serà el següent:

1. Presentació de l'Assemblea.
  2. Lectura i aprovació de l'acta de l'anterior Assemblea.
  3. Examen del balanç econòmic i aprovació de comptes del curs 2013-2014.
  4. Lectura de l'informe d'auditoria de comptes i nomenament de nous censors de comptes.
  5. Presentació candidatures per a la Junta de l’AMPA.
  6. Aprovació de la Junta Escollida.
  7. Organigrama de funcionament de l’AMPA.
  8. Presentació i aprovació del pressupost econòmic curs 2014-2015.
    • Augment de la quota de Soci.
    • Exposició sobre el repartiment i gestió de la quota de material i serveis.
  9. Revisió dels Estatuts actuals.
  10. Precs i preguntes.

Enjoy the Best enter Services by Professional Writers. Buy Coursework at Affordable Prices by The Coursework UK and Get Top Grades for Us agraïm a totes les famílies que feu difusió de la convocatòria, ja que és molt important la vostra assistència, valoracions i consultes, ja que aquesta és la manera per a que entre tots ajudem a contribuir en la millora d’aquesta Associació i de la nostre Escola.

Essay Writing Help Online - If you need to find out how to compose a good essay, you have to read this choose the service, and our professional writers Totes les famílies d’alumnes de l'Escola hi són convidades a assistir (es recorda, però, que només les famílies associades tindran dret a vot).

http://www.tkspace.net/?homework-helpers-long-valley-nj offers you a wide range of academic writing services. We have only pro writers in our team. High quality guaranteed. En el cas que no pugueu assistir a l'Assemblea, teniu el dret com a famílies associades a delegar el vostre vot mitjançant el document de delegació de vot.

Podeu des d'aquesta notícia desar el document de la Convocatòria (click aquí).

En la finalització de l'Assemblea, es durà a terme un petit pica-pica de germanor on tindrem l'ocasió de connèixer-nos de més a prop i intercanviar opinions.

Us anirem informant de qualsevol notícia relacionada amb l'Assemblea i...

Junta AMPA Escola Pegaso

Llegir The best Bbc Homework Help from Australian pro experts. Exceptional quality that ensures the highest scores. It's totally affordable service for every student 1657 vegades

Subscriu-te al Butlletí

Tradueix la pàgina

Segueix-nos !

Atenció a les Famílies

There are many source urls to choose from, but IndieReader offers the best value, with prices almost half that of our competition. Despatx: Primer Divendres de cada mes de 16:30 a 17 hores.

Reverse outlining helps you to achieve a greater level of objectivity by This may involve a back-and-forth between Personal Statement For Graduate and body Teléfons: 93.340.91.50 / 93.340.94.04

També podeu demanar cita per mail a ampa@ampapegaso.cat i us atendrem amb molt de gust.

La revista de 7iTria

• 1r Trimestre  My picks for the top three follow urls include those features and more. But which one is the right one for you? Read my essay writing (Nou)
  • 2n Trimestre
  • 3r Trimestre