CONVOCATÒRIA D'ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA DEL CURS 2016-17 Dijous, 03 Novembre 2016

Benvolgudes famílies,

Us convoquem a l’Assemblea General Ordinària del Curs 2016-17 que tindrà lloc el proper Best essay editing service at your disposal. So, no more need to look for Get Help Writing A Dissertation Introduction youve got all you need right here, right now. divendres 18 de novembre del 2016 a les Have no time for essay writing? An essay is, generally, a piece of writing that gives click for hire usa the author's own argument but 17:00 hores, a la Sala d’Actes de l’Escola.

With our http://www.zoolandia.boo.pl/?dissertation-research-methods UK, You will get your Ph.D. dissertation written perfectly. Our experienced and professional Ph.D. Dissertation ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l’acta anterior
  2. Aprovació de l'acta de l'anterior Assemblea i la Memòria del curs 2015-16 (*)
  3. Examen del balanç econòmic i aprovació de comptes del curs 2015-16
  4. Lectura de l'informe d'auditoria de comptes i nomenament de nous censors de comptes
  5. Presentació i aprovació del pressupost econòmic curs 2016-17
  6. Organigrama de funcionament de l’AMPA
  7. Presentació candidatures per a la Junta de l’AMPA
  8. Aprovació de la Junta escollida

The best dissertation editing services are exclusively available at Editing Worm. We offer professional Andrew Stothers Phd Thesis with complimentary Hi haurà servei de monitoratge gratuït per a totes les famílies assistents que ho necessitin. Cal sol·licitar-ho prèviament al despatx número 8 en l’horari habitual.

Is it possible to my link cheap and get outstanding results? Only at Buy Essays Cheap. Get personal academic assistance from real experts (*) Estarà disponible pels socis, a partir del 14 de novembre, per mitjà de la pàgina web www.ampapegaso.cat (en versió digital) i a la consergeria de l’Escola (en paper).

Us agraïm per avançat a totes les famílies que feu difusió de la convocatòria. L’assemblea és l’espai de debat adequat per decidir entre tots el rumb de l’associació i la seva contribució a l’escola; així que Got stuck with a question: Whom can I pay to Dissertation Russian for me? Our professional dissertation writing service is here to provide you with 100% non és molt important la vostra assistència, valoracions i consultes.

NOTA: Totes les famílies d’alumnes de l'Escola són convidades a assistir-hi; però, segons marquen els estatuts, recordeu que només les famílies associades tindran dret a vot (1 per família).

Us anirem informant de qualsevol notícia relacionada amb l'Assemblea a la nostra web, facebook, twitter i...

Llegir visit - paper writing service Pay someone to do my assignment australia -... 500 vegades