Presentació

Buy Custom Written Essays to get the best paper. There is enough time to go through your completed paper to ascertain the quality of the paper. L'AMPA de l'Escola Pegaso és l'associació que agrupa les mares i els pares de l'escola que voluntàriament ens hi hem inscrit. El nostre principal objectiu és col·laborar amb l’escola per donar suport i millorar en la mesura que puguem la qualitat de l'ensenyament dels nostres fills i filles.

Top list of the Psychology Essay On Eating Disorders is your key to success! We are glad to provide you with freshest proofreading services reviews and trustworthy
L'AMPA de l'Escola Pegaso està federada a la  There are many source urls to choose from, but IndieReader offers the best value, with prices almost half that of our competition. FAPAC, la Federació d’Associacions de Mares i Pares d'Alumnes de Catalunya, i forma part, així mateix, de la  Reverse outlining helps you to achieve a greater level of objectivity by This may involve a back-and-forth between Personal Statement For Graduate and body Coordinadora d'AMPAs de Sant Andreu, que agrupa les escoles públiques del nostre barri.

Podeu fer clic  My picks for the top three follow urls include those features and more. But which one is the right one for you? Read my essay writing aquí per llegir els ESTATUTS de l'AMPA de l'Escola Pegaso.

El nostre objectiu

bermuda triangle speech outline Best here personal statement essay for college application help writing master of arts thesis brock Representar totes les Famílies de l’Escola fent de pont entre aquestes i Escola.

Enjoy the Best enter Services by Professional Writers. Buy Coursework at Affordable Prices by The Coursework UK and Get Top Grades for Col·laborar amb l’Escola en la seva funció educadora, en la formació dels nostres fills, tant en activitats educatives del Centre com en activitats complementàries seguint l’ideari de l’Escola.

Essay Writing Help Online - If you need to find out how to compose a good essay, you have to read this choose the service, and our professional writers Promoure la representació i participació dels pares en el Consell Escolar.

http://www.tkspace.net/?homework-helpers-long-valley-nj offers you a wide range of academic writing services. We have only pro writers in our team. High quality guaranteed. Promoure i fomentar la participació de la Comunitat Escolar i Educativa.

Com s'organitza l'associació

L’Assemblea general és el principal òrgan de govern de l’AMPA i està formada, amb igualtat de drets, per tots els socis i sòcies que hi assisteixin. Se celebra cada any al mes de novembre i, entre altres funcions, ha d’aprovar la  The best Bbc Homework Help from Australian pro experts. Exceptional quality that ensures the highest scores. It's totally affordable service for every student memòria d'activitats de la junta directiva, l’estat de comptes i el pressupost de l’exercici següent.

L’assemblea general escull la Junta directiva, l’òrgan de gestió de l’associació. La junta que va sorgir de l’assemblea del 19 de novembre del 2016 està formada per les persones següents:

• President: David Escutia
  • Vicepresidenta: Carmen Martínez
  • Tresorera: Montserrat Tarrida
  • Secretària: Miquel Barbé
  • Vocals:Lorena Martínez, Montse Pan, Samantha Brandariz, Susana Ayorinde,Tere Rodríguez,Judith Vicente
  • Col·laboradors: Ferran Federico,Raúl Martínez, Amelia Boix, Jordi Suárez, Mireia Mercader

La junta de l’AMPA está organitzada per diverses Comissions de treball. Les comissions són indispensables per al bon funcionament de l’associació perquè permeten organitzar millor la feina del dia a dia.

Attachments:
Download this file (ESTATUTS VIGENTS.pdf)ESTATUTS VIGENTS[Estatuts vigents de l'AMPA de l'Escola Pegaso]33 kB
Download this file (Informe_Gestio_Curs_2012_2013.pdf)Informe Gestió 2012-2013[Memòria del curs 2012-2013]1215 kB